Search
Generic filters
Filter by קטגוריות מוצרים
לה גווארדיה 76, בית גיל הזהב, תל-אביב

התקשרו עכשיו

מספר מקשר הסבר

Search
Generic filters
Filter by קטגוריות מוצרים

תקנון

לקוח נכבד,
תנאי השימוש שלהלן מהווים הסכם מחייב בינך ובין אס מובייל – s mobile. אנחנו ממליצים לקרוא את תנאי השימוש לפני רכישת מוצר באתר ו/או שרות באתר. תקנון זה מהווה אישור להסכמתך לקבל את התנאים שלהלן:

אספקת המוצרים –
ניתן לאסוף את המוצרים בחנות בלבד.

מדיניות החזרת מוצרים

  • הצרכן רשאי להחזיר מכשיר סלולרי שמחירו עולה על 50 ₪, בתנאי שלא נפגם ושלא נעשה בו כל שימוש וזאת לאחר בדיקה מקיפה, הקובעת את מצבו של המכשיר (תנאי החזרה: המכשיר הוחזר בערכה מלאה הכוללת: קופסה, מטען, כבל, סוללה, פאנל אחורי, חוברות הוראות הפעלה מהיצרן). תוצג הוכה לרכישתו. זכות זו נתונה למשך 14 ימים מיום קבלת המוצר. ההחזר יבוצע באותו אופן בו בוצע התשלום.
  • הצרכן יישא בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ – הנמוך מבניהם. במקרה והעסקה בוצעה באשראי – תצורף עמלת סליקה בשיעור 3% ממחיר המוצר ובלבד שהחברה סיפקה הוכחה לכך ששילמה עמלה זו.
  • לא ניתן להחזיר את המוצרים הבאים: אביזרים לסלולר כגון: אוזניות, אוזניות בלוטות’, כיסויים, סוללות, מגן מסך, מטען, כבלים, מטענים לרכב, זרוע לרכב, קייס זורע לריצה, כרטיס זיכרון, power bank וכדומה.
  • מבלי לגרוע מהאמור, לשיקול דעת החנות וכל מקרה לגופו, הצרכן יהיה רשאי להשיב מוצר כנגד הצגת חשבונית. זאת, אם לא התבצע כל שימוש במכשיר/באביזר, והוא חדש באריזתו המקורית. זכות זו נתונה למשך 14 ימים מיום קבלת המוצר. ההטבה היא כנגד החלפה במוצר אחר, או זיכוי. לא ניתן להחזיר בעסקאות מסוג מבצעים.
  • הזיכוי יהיה בתוקף למשך שנתיים.

שירות לקוחות
נציגי החברה ישמחו לעמוד לשירותכם בטלפון שירות הלקוחות או במשרדי החברה במהלך שעות הקבלה.:
טל’: 03-5080003
דוא”ל: s.mobile@walla.com
שעות מתן שירות לקוחות:
א’- ה’: 09:00 – 20:00
ו’: 09:00 – 15:00

תקנון

לקוח נכבד,
תנאי השימוש שלהלן מהווים הסכם מחייב בינך ובין אס מובייל – s mobile. אנחנו ממליצים לקרוא את תנאי השימוש לפני רכישת מוצר באתר ו/או שרות באתר. תקנון זה מהווה אישור להסכמתך לקבל את התנאים שלהלן:

אספקת המוצרים –
ניתן לאסוף את המוצרים בחנות בלבד.

מדיניות החזרת מוצרים

  • הצרכן רשאי להחזיר מכשיר סלולרי שמחירו עולה על 50 ₪, בתנאי שלא נפגם ושלא נעשה בו כל שימוש וזאת לאחר בדיקה מקיפה, הקובעת את מצבו של המכשיר (תנאי החזרה: המכשיר הוחזר בערכה מלאה הכוללת: קופסה, מטען, כבל, סוללה, פאנל אחורי, חוברות הוראות הפעלה מהיצרן). תוצג הוכה לרכישתו. זכות זו נתונה למשך 14 ימים מיום קבלת המוצר. ההחזר יבוצע באותו אופן בו בוצע התשלום.
  • הצרכן יישא בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ – הנמוך מבניהם. במקרה והעסקה בוצעה באשראי – תצורף עמלת סליקה בשיעור 3% ממחיר המוצר ובלבד שהחברה סיפקה הוכחה לכך ששילמה עמלה זו.
  • לא ניתן להחזיר את המוצרים הבאים: אביזרים לסלולר כגון: אוזניות, אוזניות בלוטות’, כיסויים, סוללות, מגן מסך, מטען, כבלים, מטענים לרכב, זרוע לרכב, קייס זורע לריצה, כרטיס זיכרון, power bank וכדומה.
  • מבלי לגרוע מהאמור, לשיקול דעת החנות וכל מקרה לגופו, הצרכן יהיה רשאי להשיב מוצר כנגד הצגת חשבונית. זאת, אם לא התבצע כל שימוש במכשיר/באביזר, והוא חדש באריזתו המקורית. זכות זו נתונה למשך 14 ימים מיום קבלת המוצר. ההטבה היא כנגד החלפה במוצר אחר, או זיכוי. לא ניתן להחזיר בעסקאות מסוג מבצעים.
  • הזיכוי יהיה בתוקף למשך שנתיים.

שירות לקוחות
נציגי החברה ישמחו לעמוד לשירותכם בטלפון שירות הלקוחות או במשרדי החברה במהלך שעות הקבלה.:
טל’: 03-5080003
דוא”ל: s.mobile@walla.com
שעות מתן שירות לקוחות:
א’- ה’: 09:00 – 20:00
ו’: 09:00 – 15:00

דילוג לתוכן